Żarówki do MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_) | 11.06 ->

Żarówki do MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_) | 11.06 -> - Przód samochodu

Rodzaj światłaJaka żarówka?Najlepsza żarówka
światła mijania
Światła mijania (krótkie)
z xenonem: D2S, z halogenem: HB4
Brak danych
światła drogowe długie
Światła długie (drogowe)
HB3
OSRAM Żarówka samochodowa HB3 STANDARD 12V 60W P20d - Oświetlenie
OSRAM Żarówka samochodowa HB3 STANDARD 12V 60W P20d - Oświetlenie
Aktualna Cena
światła Przeciwmgielne przednie
Przeciwmgielne przednie
H11
Philips H11 12V 55W PGJ19-2 Vision
Philips H11 12V 55W PGJ19-2 Vision
Aktualna Cena
Światła postojowe (pozycyjne) przód
Światła postojowe (pozycyjne) przód
W5W
Philips W5W 24V 5W W2,1x9,5d
Philips W5W 24V 5W W2,1x9,5d
Aktualna Cena
Kierunkowskaz przedni
Kierunkowskaz przedni
WY21W
Brak danych
Kierunkowskaz boczny
Kierunkowskaz boczny
W5W
Philips W5W 24V 5W W2,1x9,5d
Philips W5W 24V 5W W2,1x9,5d
Aktualna Cena

Żarówki do MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_) | 11.06 -> - Tył samochodu

Rodzaj światłaJaka żarówka?Najlepsza żarówka
Światła stopu
Światła stopu

Brak danych
Stop (dodatkowy)
Stop (dodatkowy)
-
Brak danych
Światła postojowe (pozycyjne) tył
Światła postojowe (pozycyjne) tył

Brak danych
Kierunkowskazy tylne
Kierunkowskazy tylne
WY21W
Brak danych
Światła cofania (wsteczne)
Światła cofania (wsteczne)
W21W
Brak danych
Przeciwmgielne tylne
Przeciwmgielne tylne
W21W
Brak danych
Oświetlenie Tablicy rejestracyjnej
Tablica rejestracyjna
W5W
Philips W5W 24V 5W W2,1x9,5d
Philips W5W 24V 5W W2,1x9,5d
Aktualna Cena

Video związane z samochodem

2007 - 2011 Mitsubishi Outlander, 2.0DID Changing the turbo

Blown turbo on the 2.0DID Mk2 Outlander, changed for a new one.

Wymiana przegubu zewnętrznego Vlog#22 Jak zacząć przygodę z mechaniką

Instrukcja wymiany przegubu zewnętrznego Toyota Audi Volkswagen Mazda i td Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to ...

Informacje na temat samochodu

Auto Primo Maciej Kostro s.c. - DobryMechanik.pl

Naprawa wykonane w pełnym kontakcie z właścicielem.Każdy telefon był odbierany. Analiza problemu skierowana na eliminowanie rzeczy, które mogły wywołać problem z układem kierowniczym, a nie na to żeby jak najwięcej klient zapłacił.

Dodaj komentarz / opinie

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *